Site-ul allaudiopro.ro are ca scop prezentarea produselor marca Bose, gama profesionala. Sunt prezentate caracteristicile acestor produse, asa cum sunt acestea date de producător.
DEFINITII SI TERMENI
All Audio – este denumirea comerciala a S.C. DATASOFT S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, avand sediul social in localitatea Cârcea, str. Fântâna de Piatră nr. 7, jud. Dolj, având număr de ordine în Registrul Comertului J16/596/1998, cod unic de inregistrare fiscala RO10672947.
Site – domeniul www.allaudio.ro și subdomeniile acestuia.
Conținut
• toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat al Vânzătorului către Cumparator, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
• informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
• date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele.
Orice Comentariu va fi verificat și aprobat în prealabil de către Admin, în scopul respectării unui limbaj corect și decent. Comentariile, întrebările ori răspunsurile care dețin cuvinte vulgare sau insulte vor fi șterse.
Admin – reprezentantul Vânzătorului desemnat pentru administrarea domeniului www.all-audio.ro
Document – prezentele Termene și Condiții.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzatorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă All Audio sau a partenerilor, fiindu-le rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Clientului/Cumpărătorului nu ii este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de All Audio, includerea oricarui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al All Audio asupra Conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al All Audio.
Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între All Audio și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea All Audio cu referire la acel Conținut.
Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
În cazul în care All Audio conferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea All Audio pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea All Audio și/sau al angajatului/prepusului All Audio care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl insoțește, în cazul în care acesta există.
Conditii de acordare a garantiei pentru produsele Bose vandute de Datasoft SRL:
In conformitate cu prevederile legale se garanteaza calitatea, executia si perfecta functionare intr-un regim de functionare normala a echipamentelor.
Cine beneficiaza de garantie:
Posesorul produsului, având documentele doveditoare (factură, certificat de garanție). Garanția este valabilă numai însoțită de documentul de achiziție.
Ce este acoperit de garanție:
Produsul Bose cumpărat de la unul din Revânzătorii autorizați din România.
Cât timp este valabilă garanția:
O perioada de 24 luni începând cu data achiziției.
Ce nu este acoperit de garanție:
• Defecte datorate accidentelor
• Defecte provenite de la utilizarea produsului in medii cu umiditate ridicata (fac excepție incintele acustice pentru exterior)
• Defecte datorate unor calamități naturale – cutremur, inundații etc.
• Defecte datorate insectelor
• Defecte datorate variațiilor de tensiune sau curent electric
• Defecte datorate conectării aparatelor la surse de tensiune incorectă
• Aparatele care au modificări neautorizate
• Defecte datorate ambalării defectuoase
• Defecte datorate utilizării în combinație cu alte produse
• Produsele achiziționate de la entități neautorizate de Datasoft / Bose să vândă aceste produse
• Defecte datorate utilizării necorespunzătoare a produsului
• Produsele/accesoriile tip consumabile - ex. perne pentru urechi (cushion kit), acestea fiind produse supuse uzurii
• Cablurile nu fac obiectul garanției, acestea fiind supuse uzurii
Exemple de utilizare incorectă:
◦ boxele ale caror difuzoare prezinta semne de supraincingere (izolatie topita, bobina intrerupta) ca urmare a folosirii lor la o putere mai mare decat cea specificata.
◦ întinderea mecanică a cablurilor avand ca efect ruperea componentelor acestora, sectionarea mecanica datorata traversarii sau prinderii acestora sub corpuri cu sarcini excesive sunt exceptate de la acordarea garantiei fiind considerate defecte de utilizare.
Înainte de a reclama un defect/trimite un produs la service, vă rugăm:
- Consultați manualul de utilizare
- Verificați conexiunea la sursa de curent
- Dacă este cazul, verificați semnalul Wi-Fi din încăpere
- Asigurați-vă că produsul este curățat și că funcționarea nu este influențată de lipsa de întreținere de către utilizator
În cazul în care, după trimiterea produsului, în centrul de service defectul reclamat nu se confirmă, va trebui să achitați costul transportului și al diagnozei.
ATENȚIE! Înainte de a fi expediate, produsele trebuie ambalate corespunzator, după cum urmează:
Produsul va fi împachetat astfel încât cele șase laturi să fie protejate cu polistiren sau alt material protector și asigurat împotriva casării înainte de a fi poziționat în ambalajul exterior (cutie de carton sau plastic).
Coletele trebuie să fie închise de către expeditor într-un ambalaj intact care să corespundă greutății, formei și naturii conținutului. Ambalajul exterior (cutia) trebuie sa fie umplut cu polistiren sau alt material protector.
Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive.
Ce trebuie să faceți dacă apare un eveniment de service:
1. Completați FORMULARUL DE SERVICE disponibil mai jos
2. Veți primi un e-mail cu un Număr de Înregistrare Service NIS
3. Pregătiți coletul cu produsul defect, documentul de achiziție și certificatul de garanție în original
4. Marcați clar pe colet Numărul de Înregistrare la Service NIS
5. Vă vom contacta noi pentru ridicarea produsului in urmatoarea zi lucratoare celei in care ati facut solicitarea.
6. În funcție de încadrarea sau neîncadrarea în condițiile de garanție, parcurgeți pașii de la punctul A sau punctul B de mai jos.
A. Ce facem în situația unui eveniment de service acoperit de garanție:
1. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, o firmă de curierat la adresa indicată de dvs pentru a ridica produsul.
2. După primirea produsului în Unitatea Service, vom proceda la diagnosticarea defectului.
3. La alegerea noastră, vom repara sau înlocui produsul defect, iar dvs veți fi înștiințat cu privire la durata estimată pentru soluționare. Termenul maxim de rezolvare este de 15 zile de la data la care coletul a ajuns la Unitatea service.
4. Vom trimite, pe cheltuiala noastră, produsul înapoi la aceeași adresă de unde l-am ridicat.
B. Ce facem în situația unui eveniment de service neacoperit de garanție:
1. În funcție de gama din care face parte produsul defect, puteți vizualiza în tabelul de mai jos costurile aferente diagnozei. Prin transmiterea solicitării de service, se consideră a fi acceptate tarifele de mai jos referitoare la diagnoza și manoperă service.
2. Vă comunicăm costul transportului și, după obținerea acordului dvs, trimitem o firmă de curierat să ridice produsul de la dvs. Costul transportului este suportat de dvs.
3. Facem diagnoza și vă comunicăm costul estimat al reparației și timpul estimat pentru reparație.
4. Prețul reparației este alcătuit din manoperă (vizualizați mai jos tariful de manoperă per oră) și costul pieselor.
5. Dacă sunteți de acord cu prețul reparației, reparăm produsul; când reparația este gata, îl expediem la adresa indicată de dvs cu plata ramburs. Din prețul total (transport + diagnoza + reparație) veți beneficia de discount 100% pentru diagnoză, cu mențiunea că prețul minim facturabil pentru operațiunile de service este cel al diagnozei.
6. Dacă nu sunteți de acord cu prețul reparației, vă trimitem produsul înapoi cu plata ramburs (costul transportului și al diagnozei), însoțit de documentul aferent diagnozei.
7. După reparație, vom trimite coletul la adresa pe care dvs ați menționat-o inițial, în ambalajul dvs. (de preferință) și cu același curier.
Prețuri diagnoză service
Nr.crt. |
Tip produs supus diagnozei |
Valoare diagnoza (lei) |
1. |
Boxe profesionale |
220 |
2. |
Amplificatoare profesionale 1, 2 canale |
220 |
3. |
Amplificatoare profesionale 4, 8 canale |
350 |
4. |
Gama boxe SoundTouch 10, 20, 30 |
110 |
5. |
Căști |
50 |
6. |
Boxe stereo gama Home |
110 |
7. |
Boxe stereo de exterior |
150 |
8. |
Sisteme home cinema |
220 |
9. |
Sisteme audio 1.1, 2.1 |
150 |
10. |
Gama boxe SoundLink |
110 |
Preț manoperă reparații service
Nr. crt. |
Serviciu |
Valoare (lei/oră) |
1 |
Manoperă reparații service |
110 |
Prin transmiterea solicitării de service, se consideră ca fiind acceptate toate aspectele indicate mai sus, precum și tarifele referitoare la diagnoza și manopera service de mai sus
Câmpul "Adresa" se va completa cu adresa de la care doriți să ridicăm produsul (veți fi anunțat și vi se va solicita acordul în prealabil)